Francie - Grenoble, Švýcarsko - Bern (Honeymoon)

2:22

Omlouvám se za odmlku. Od návratu z naší svatební cesty se toho událo tolik, že jsem se v podstatě ještě nezastavila. Teď jsou sice 2 hodiny ráno, ale pokusím se dopsat alespoň poslední den naší svatební cesty. 

V sobotu večer jsme dorazili do Grenoblu a s údivem jsme zjistili, že se náš hotel nachází přímo v centru na hlavní ulici. Jaké příjemné překvapení. :) Prošli jsme se jen tak v rychlosti po okolí a šli se pořádně vyspat na dlouhou cestu domů. Poslední den naší svatební cesty jsme si myslím vcelku užili. :) Ráno jsme se vydali do centra města na croissant a kávu, poplácala jsem se po rameni - po 9-ti dnech ve Francii jsem konečně přišla na to, jakou kávu si z nabídky vybírat, aby byla nejen dobře vypadající, ale i chutná. :D









Navštívili jsme také městské trhy. 
Mimochodem,takhle, dle mého názoru, vypadá opravdu, ale opravdu plesnivý sýr!! :/




Dali jsme si dobrý oběd a pokračovali dál, do Švýcarského Bernu. 
Město je to krásné, pyšní se nejdelší krytou promenádou krásných obchodů. Dočetla jsem se, že staré bernské domy mají celkem 6 km podloubí. Bohužel, v neděli bylo samozřejmě vše zavřené. Nákupy jsme sice v plánu neměli, ale určitě by bylo ve městě rušněji a veseleji. Ochutnali jsme tedy pouze místní zmrzlinu, vystoupali nahoru do růžových zahrad pokochat se výhledem na město. A pokračovali jsme směr Německo.





A tím naše líbánky končí.
Bylo to krásné, nezapomenutelné. Musím uznat, že můj muž měl celý program dokonale promyšlený a připravený, i když jsme několik plánů měnili v závislosti na počasí.
Návštěvu těch úžasných míst, které jsem měla možnost vidět v jižní Francii, mohu Vám všem jen a jen doporučit. .)

Více na:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Krásný Klárko..je vidět, že ste si to fakt užili :) těším se na člábek ze svatby :) D.

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe