Rakousko - Seeboden, Salzburg

11:52


Jelikož byl Tom od neděle do středy v Polsku, navrhl mi, abych ho na čtvrteční a páteční jednání do Rakouska doprovodila. Ať si taky jeden druhého trochu užijeme.
Už jsem s ním na tomto místě několikrát byla, je to nádherná oblast - jezera, hory, vše je tak krásně upravené a čisté. 
-------------------------------
Z jižních Čech jsme vyrazili ráno po snídani, celou cestu pršelo a oproti předešlým dnům bylo dost chladno. Tom mi stále sliboval, že až projedeme tím posledním dlouhým tunelem, tak se minimálně o 10 stupňů oteplí a bude svítit sluníčko. Smála jsem se jak pominutá a hrabala jsem se raději na zadní sedačku pro deštník.. ale vážně.. jak řekl, tak bylo. Kolem půl 3 jsme dorazili do malého městečka Seeboden, sluníčko hřálo a teploměr ukazoval 26 stupňů. Tom mě vysadil v hotelu a odjel na jednání. 
Usadila jsem se na terasu našeho pokoje a vrhla se na přípravu ,,falešného,, obřadu a ladění posledních detailů na sobotní svatební oslavu našich přátel, která se mimochodem velmi zdařila. :)

V podvečer, když se Tom vrátil, jsme si půjčili kola a s cílem objet jezero kolem dokola jsme šlápli do pedálů. 



Cíl nesplněn. :) Po 11 km jsme usoudili, že 22km nám bohatě stačí. :)
Néé, že bychom byli tak leniví, to né, ale měli jsme dost hlad a také sluníčko už pomalu zapadalo.
A rozhodnutí to bylo opravdu dobré, na zpáteční cestě totiž foukal tak silný protivítr, že mi chvílemi připadalo, že do toho jezera snad přepadnu. :D 



Po projížďce jsme si šli odpočinout do sauny a zaplavat do bazénu.
Musím uznat, že výhledy ze všech hotelových částí byly překrásné.
Je vidět, že u stavby hotelu někdo opravdu přemýšlel. :)





Tuhletu tzv. relaxační zónu jsem si užila hlavně druhý den. Tom byl pryč a já jsem skoro celý den strávila na této terase s kouzelným výhledem, a to převážně - relaxací, plánováním našich dalších cest a výletů a psaním článků na blog. :)


I když mě Tom vyzvedl místo ve 3 hodiny, až v půl 5, plánovanou zastávku v Salzburgu jsme i přesto zvládli. :)  Po projetí tunelu v opačném směru se nám samozřejmě slunce opět schovalo a teploty poklesly, ale Salzburg byl hezký i mezi kapkami deště. :)









Snad se Vám cestování s námi líbí. 
Zítra už se můžete těšit na pár fotek z Karlových Varů. :)

Více na:

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe